یکشنبه, ۱۰ ذیقعده ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۱۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
حزب التحریر دعوت خود را ادامه می‏دهد و دستگیری‏ها کمرش را خم نمی‏سازد!
بسم الله الرحمن الرحيم

حزب التحریر دعوت خود را ادامه می‏دهد و دستگیری‏ها کمرش را خم نمی‏سازد!

(ترجمه)

روز سه شنبه 17/5/2022م،  گروه امنیتی در تونس استاد طارق رافع، یکی از جوانان حزب التحریر را با حکم قضایی غیابی از قبل صادر شده در محکمه ابتدایی تونس، به تاریخ 2/4/2022م دستگیر نمود. این دادگاه طارق رافع را به اتهام فریب برای انحلال مخالفان سیاسی، به یک سال حبس محکوم نموده است.

با توجه به این موضوع دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه تونس با صدور یک بیانیه کتبی تأکید داشت که:

1-      دستگیری جوانان حزب التحریر هیچ ارتباطی به کدام برنامه تروریستی ندارد؛ بلکه این اتفاقات بخاطر افکار اسلامی آنان در خصوص سیاست ضد اسلامی است که رژیم ورشکسته درقبال حکومت و ملت تونس در پیش گرفته است. بنابراین، استاد طارق رافع فقط بخاطر اندیشه‏اش دستگیر شده است، نه کدام چیز دیگر.

2-      این دستگیری درپی دستگیری احمد لطیف در 26 فوریه 2022م به اتهام مشابه به وقوع پیوست و این دستگیری‏ها ‏فقط و فقط نمونه ادامه حکومت‏داری بر اساس سیاست همان دولت قبل در وارد کردن فشار و اتهامات دروغین و جنگ با دعوتی است که می‏خواهد با تأسیس یک دولت مقتدر زندگی اسلامی را از سر گیرد؛ دولتی که ثروت‏ها ‏و منابع خویش را به استعمار واگزار نمی‏کند و بهترین جوانان خود را با بی‌عدالتی و ناحق به زندان نمی‏اندازد.

این بیانیه خطاب به مردم تونس می‏گوید: دولت با صدای بلند و قوی بشنود، که حزب التحریر آن راهی را می‏پیماید که رسول الله صلی الله علیه وسلم توسط آن دولت اسلام را اولین مرتبه در مدینه منوره تأسیس نمود؛ آن را به عنوان طریقه خود اتخاذ نموده تا پس از آن با دعوت به تأسیس خلافت راشده بر منهاج نبوت که رسول الله (ص) مژده آن را داده حرکت کند، در بسیاری از سرزمین‌های اسلامی و غیر اسلامی گسترش یافت و یکی از آن‌ها سرزمین سرسبز تونس است که شاهد یک انقلاب علیه نظام  ظالم ابن علی بود و حزب التحریر برای حمایت از سرنگونی آن تلاش نمود و امروز تلاشمندانه سعی دارد تا مسیر سیاسی را به جهت راست تغییر دهد تا فداکاری‏های ‏مردم تونس بی‌ثمر نشود. حزب التحریر یک نصیحت‏گر امین و پیشگام است که هیچ‌گاه به پیروان خود دروغ نگفته و نمی‏گوید. حزب التحریر، جناح سیاسی حاکم که آن را «جنایت بر حق تونس و مردم آن» دانسته و هشدار داد؛ همانطور که از پول آلوده سیاسی که در ارتش گمراه‏های سیاسی استفاده می‏شود و عاقبت زیانبار آن تا اکنون ادامه دارد، برحذر داشت و از  ابقای نظام دموکراتیک ورشکسته‌ای که سکولاریزم را تطبیق می‏کند و اسلام را از قدرت و قانون جدا می‏کند هشدار داد. حزب التحریر امروز از جنایت قرض‏داری به سازمان‏های بیگانه و در رأس آن صندوق بین المللی پول که برجسته‌ترین عامل ورشکستگی اقتصادی کشور بوده و تونس را دوباره به چنگ استعمارگران می‏اندازد، هشدار می‏دهد.

این بیانیه در ادامه خطاب خود به مردم تونس گفت: هر پیرو منصفی می‏داند که تمام آنچه حزب التحریر نسبت به آن هشدار داده بود، به وقوع پیوست و رفتن طبقه سیاستمدار به  آغوش غرب استعمارگر دلیل چیزی است که امروزه در کشورها اتفاق می‏افتد؛ همانطور که هر پیرو منصفی می‏داند. حزب التحریر با نیروهای امنیتی، قضایی و دیگر فرزندان امت مسلمه مبارزه نمی‏کند؛ بلکه جنگ آن با غرب استعمارگر و مزدوران آن درکشورهای‏مان می‏باشد و در این مبارزه مدارا، نیرنگ، ملاطفت و چاپلوسی وجود ندارد.

پایان سخن: استاد طارق رافع با وجود دستگیری‏های ‏خودسرانه و اتهامات واهی -انشاء الله- به دعوت خود ادامه خواهد داد و حزب التحریر برای برپایی دولت اسلامی از راه شرعی و سیاسی  به کار خود ادامه می‏دهد.

مترجم: طه خالد

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه