یکشنبه, ۱۰ ذیقعده ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۱۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
خامنه‌ای؛ تعداد موشک‌های پرتاب شده موضوع فرعی‌ست؛ مهم اثبات قدرت نیروهای مسلح ما در سطح جهان است!
بسم الله الرحمن الرحيم

خامنه‌ای؛ تعداد موشک‌های پرتاب شده موضوع فرعی‌ست؛ مهم اثبات قدرت نیروهای مسلح ما در سطح جهان است!

(ترجمه)

خبر:

علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران، روز یکشنبه تعداد موشک‌های شلیک شده به سمت اسرائیل را موضوع فرعی دانست و گفت: آنچه مهم‌تر از همه است، اثبات توانمندی‌های نیروهای مسلح ایران در سطح بین‌المللی است. هم‌چنان خامنه‌ای در دیدار با سران ارتش افزود: «به فضل الهی  نیروهای مسلح تصویر خوبی را از توانمندی و اقتدار خود و چهره‌ای شرافتمندانه‌ای را از مردم ایران به نمایش گذاشته‌اند و قدرت ارداه ایرانیان در عرصه بین‌المللی را ثابت ساختند». (منبع: آر تی غربی، 2024/04/21)

تبصره:

ما با حکام و اتباع حکامی امتحان می‌شویم که غیرت و شجاعت ندارند. آن‌ها محافظ مردم خود و امت اسلامی نیستند. خوی و عادت آن‌ها دروغ و مکر با مردم است. کسی ریش آن‌ها را ببیند، فکر می‌کند آن‌ها پرهیزگار و پاک هستند.

ولی کسانی‌که کم‌ترین آگاهی سیاسی دارند، حقیقت این ریش‌ها را درک کرده‌اند که فریبکاری، نفاق و دروغ را پنهان می‌کنند. علیه رژیم یهودی با موشک‌ها و طیاره‌های بی‌سرنشین حمله کردند که در نتیجه 99 فیصد آن‌ها قبل از رسیددن به حریم هوای فلسطین اشغالی سرنگون شدند. چنانچه یک مقام امریکایی گفت: «موشک‌های شلیک شده خسارات و انفجارهایی را در داخل اسرئیل در پی‌نداشت.» این نشان دهنده واقعیت حاکمان ایران است و این‌که آن‌ها هم در ردیف سیسی، عبدالله الثانی، بشار اسد و محمد بن سلمان قرار دارند که از رژیم یهودی محافظت و حمایت می‌کنند.

این حاکمان به موجودیت رژیم یهودی اهمیت می‌دهند و به مردم فلسطین که صبح و شام هزارهاتن از آن‌ها شهید می‌شوند، اهمیت نمی‌دهند. محافظت از رژیم یهودی را لازم می‌دانند؛ اما حفاظت از مسجد الاقصی را لازم نمی‌دانند. به این اهمیت می‌دهند که مسابقه داشته باشند تا با رژیم یهودی روابط بر قرار کنند و اما با کسانی‌که در غزه از گرسنگی می‌میرند، اهمیت نمی‌دهند.

در حقیقت امریکا دشمن اسلام و مسلمانان است که انقلاب ایران را به نام اسلام به قدرت رساند و حاکمان ایران از آن زمان تا به امروز در مدار امریکا در گردش هستند. امریکا می‌خواهد ایران به خاطر بی‌ثباتی خاورمیانه به عنوان یک قدرت نظامی باشد، و حاکمان ایران منتظر اوامر امریکا برای پاسخ یا عدم پاسخ هستند. علاوه بر این، امریکا به بهانه دفاع از کشورهای منطقه و حفاظت از آن‌ها در برابر هیولای هولناک (ایران) پایگاهی نظامی می‌سازد. هم‌چنان ایران افکار مسموم و زهری را که به کفر منجر می‌شود، به مردم منطقه صادر می‌کند و بر اساس این افکار تشکیلاتی را ایجاد می‌کند و با پول و سلاح از آن‌ها حمایت می‌کند. بر اساس اعتراف سیاستمدار امریکایی بدون کمک ایران در عراق، امریکا نمی‌توانست در آنجا حضور داشته باشد. هم‌چنین دولت ایران اولین دشمن مفکوره خلافت است و با کسانی‌که به خاطر اقامه آن کار می‌کنند، می‌جنگد؛ قسمی‌که ایران و حزب لبنانی آن در سوریه انجام دادند و مسلمانانی را که برای خلافت کار می‌کردند و کسانی که از آن مفکوره حمایت می‌کردند، کشتند.

ای مردم ایران! در میان شما افراد مخلصی وجود دارد که به این گروه کاذب، صادق نیستند؟ بناءً فریب ریش‌های آن‌ها را نخورید؛ پس تلاش ورزید تا امت اسلامی را از این حکام شرور خلاص کنید.

هم‌چنان خطاب به ارتش ایران! از این دروغگویان اطاعت نکنید و در راه الله سبحانه وتعالی جهاد و تلاش کنید؛ قسمی‌که شایسته اوست، به خاطر استقرار حاکمیت الله در روی زمین و حمایت از مظلومان مسلمانان و آزدگان مسجدالاقصی تلاش کنید و نیز غزه را نصرت دهید و اصفهان را که یهودیان به آن حمله کردند، نصرت دهید! هم‌چنان انتقام کشته‌های قونسولگری ایران در دمشق و انتقام خون مسلمانان را بگیرید! ای ارتشیان ایران! انتقام خون خود را قبل از این‌که توسط غرب و یهودیان کشته شوید، بگیرید و نامه اعمال‌تان را پیش الله سبحانه وتعالی سفید کنید تا از جمله فائزین قرار گرید.

نویسنده: محمد سلیم

مترجم: پارسا امیدی

 

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه